آخرین اخبار
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
بازدید:۶۹۴
صد آنلاین | پلیس آمریکا از خودسوزی یک فرد معترض به اقدامات رژیم اسرائیل مقابل کنسولگری این رژیم در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا خبر داده است.
کد خبر : ۵۶۸۸۳

به گزارش صد انلاین ، پلیس آمریکا بامداد شنبه تأیید کرده یک «فرد معترض» خودش را در بیرون کنسولگری اسرائیل در آمریکا آتش زده است. 

 

 

 

 


پلیس اشاره‌ای به هویت این فرد نکرده اما اقدام او را «اعتراض سیاسی با عمل افراطی» توصیف کرده است. پلیس آمریکا و رسانه‌های بین‌المللی به جزئیات بیشتری درباره جزئیات اعتراضات این فرد معترض اشاره‌ای نکرده‌اند. 

شهرهای مختلف آمریکا در هفته‌های گذشته به صحنه اعتراضات مردمی علیه اقدامات اسرائیل در غزه و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم تبدیل شده است.  

علی‌رغم آنکه رسانه‌ها و پلیس آمریکا اشاره‌ای به جزئیات اعتراض این فرد معترض نکرده‌اند سرکنسول اسرائیل در بیانیه‌ای گفته است: «غم‌انگیز است که شاهدیم نفرت و اقدامات تحریک‌آمیز علیه اسرائیل با این روش وحشتناک ابراز می‌شود.»

 

پلیس آمریکا گفته این فرد معترض دچار سوختگی‌های شدید شده و از لحاظ بدنی در وضعیت وخیمی قرار دارد.

آمریکا بعد از ۷ اکتبر به شدت از حملات رژیم اسرائیل در غزه حمایت کرده است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس می‌گوید حملات جدید رژیم اسرائیل در غزه که از صبح جمعه بعد از اتمام آتش‌بس ۷ روزه انجام شد با چراغ سبز آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آغاز شد. 

همچنین روز جمعه روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی اختصاصی فاش کرد آمریکا برای کمک به اسرائیل در اجرای عملیات نظامی در غزه بمب‌های عظیم‌ سنگرشکن و ده‌ها هزار سلاح و گلوله توپخانه دیگر در اختیار این رژیم قرار داده است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارش خود به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داده افزایش ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل که انتقال ۱۵ هزار بمب و ۵۷ هزار گلوله توپ را شامل می‌شود اندکی بعد از حمله ۷ اکتبر آغاز شده اما در روزهای اخیر نیز ادامه داشته است.  

آمریکا پیش از این شمار دقیق سلاح‌هایی که برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده بود را افشا نکرده بود. ارسال ۱۰۰ بمب سنگرشکن ۲۰۰۰ پوندی نیز از جمله تازه‌هایی است که وال‌استریت‌ژورنال برای نخستین بار آن را فاش کرده است.

منبع: فارس

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها