آخرین اخبار
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶
بازدید:۲۵۳۱
در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، بارسلونا مقابل رئال مادرید به یک برد ارزشمند رسید.
کد خبر : ۵۶۶۵

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب دور رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» از ساعت 23:30، رئال مادرید میزبان بارسلونا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید.

بارسلونا که ستاره‌های بزرگی چون لواندوفسکی، پدری و دمبله را در اختیار نداشت ولی توانست با اثرگذاری «فرانک کسیه» و گل به خودی «ادر میلیتائو» در دقیقه 26 به گل دست یابد و در زمین رئال یک برد ارزشمند دست یابد تا قدمی بزرگ برای فینال بردارد.

رئال مادرید در اوایل نیمه دوم بسیار به بارسلونا فشار آورد ولی مدافعان ژاوی و تراشتگن مانع گلزنی کهکشانی‌ها شدند تا این مسابقه با برد بارسلونا به پایان رسد.

در این مسابقه باید به نمایش درخشان «فرانکی دی‌یونگ» نیز اشاره کرد که توانست در میانه میدان عملکردی عالی از خود به ثبت رساند. در سمت مقابل نیز «تونی کروس» نمایش خوبی داشت ولی نتوانست در گلسازی تیمش کمکی کند.

رئال مادرید پیش از این در سوپرکاپ مغلوب بارسلونا شده بود و یک جام را از دست داد. باید دید آیا در دیدار برگشت شاگردان آنچلوتی می‌توانند حریف آبی‌اناری‌ها شوند یا خیر.

دیدار برگشت در تاریخ 16 فروردین ماه در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

البته در تاریخ 28 اسفند در لالیگا، بارسلونا میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت لالیگا در سانتیاگو برنابئو با برتری 3 بر یک شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

۲۵۸ ۲۵۸

اشتراک گذاری:
خبرهای مرتبط
وفایى در یک قدمى دومین فینال حرفه اى جهان؛

ترامپ مقابل فوق ستاره ایرانى زانو زد

ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها