آخرین اخبار
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
بازدید:۹۶۱
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله کالای قاچاق پارچه به ارزش 100 میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستانشهرضاخبر داد.
کد خبر : ۵۶۳۹

سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار برنج، مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف ۵ تن برنج خارجی و ۱۵ تن انواع پارچه و یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند.

 

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه اموال مکشوفه فاقد هر نوع مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اموال را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد بر تلاش شبانه‌روزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اخلالگران نظام اقتصادی کشور تأکید و از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها