آخرین اخبار
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
بازدید:۲۱۷
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پرونده کلاهبرداری اینترنتی از ۱۵ شاکی در سنگان خواف ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر : ۵۶۲۱۹
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ جواد شفیع‌زاده  ، اظهار داشت: در راستای شکایت تعدادی شهروند مبنی بر کلاهبرداری با استفاده از یک سایت و سرمایه‌گذاری اینترنتی، موضوع در دستور کار قرار گرفت و از آنجایی که محل جرم در شهر سنگان بوده پرونده جهت رسیدگی به شهرستان خواف ارجاع و از آن طریق با هدایت سرهنگ خرسند، فرمانده انتظامی شهرستان خواف رسیدگی به جرم را در دستور کار کاراگاهان اداره آگاهی شهرستان خواف قرار داد.

 

 

 


وی افزود: در بدو ورود ابتدا کاراگاهان آگاهی شهرستان خواف اظهارات مالباختگان را اخذ و چگونگی کلاهبرداری‌ها به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده و یافته‌های خود را در سامانه‌های تخصصی ثبت و در نهایت با همکاری اداره اطلاعات جنایی پلیس آکاهی مرکز استان شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پس از رصد سامانه‌های تحت اختیار پلیس، کاراگاهان توانستند متهم را در شهر سنگان شناسایی و با هماهنگی قضایی، در اقدامی غافلگیرانه کاراگاهان آگاهی شهرستان خواف توانستند متهم را دستگیر و در بازجویی‌های ابتدایی به عمل آمده، وی به بزه‌های انتسابی اعتراف و بیان کرد با وعده و وعیدهای مختلف در هر مرحله سرمایه‌گذاری از هر فرد مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال دریافت کرده است.

شفیع‌زاده  تصریح کرد: در شکایات واصله تاکنون 15 نفر شاکی اظهاراتشان را تسلیم پلیس آگاهی شهرستان خواف در استان خراسان رضوی کرده و ارزش ریالی این کلاهبرداری‌ها از شکات به بیش از پنج میلیارد ریال برآورد و در خاتمه متهم به دادسرا اعزام و از آن طریق جهت تحقیقات تکمیلی در بازداشت پلیس اگاهی بوده سپس روانه زندان خواهد شد.

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها