آخرین اخبار
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
بازدید:۴۳۱
صد آنلاین | اندرسون تالیسکا از لیست بازی برای دیدار مقابل پرسپولیس خط خورده است.
کد خبر : ۵۶۰۹۴

آمار تالیسکا، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا به‌ بهانه غیبت او مقابل پرسپولیس

به گزارش صد آنلاین ، النصر امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران میزبان پرسپولیس است. با توجه به اینکه النصری ها تقریبا صعودشان به دور بعدی قطعی شده و تنها می توانند از 5 بازیکن خارجی استفاده کنند، تالیسکا بازیکن آماده این روزهای النصر از لیست بازی مقابل پرسپولیس خط خورد تا آماده بازی حساس جمعه مقابل الهلال شود.

اندرسون تالیسکا در این فصل لیگ قهرمانان 6 بار برای النصر گلزنی کرده است و در صدر جدول گلزنان قرار دارد. وینگر برزیلی النصر مقابل استقلال تاجیکستان بریس کرد، در بازی رفت یک گل به الدحیل زد و در بازی برگشت مقابل این تیم قطری هت تریک کرد تا با 6 گل به صدر گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برسد.

تالیسکا در دیدار رفت هم مقابل پرسپولیس جزو تیمش بود و از روی سکوهای آزادی شاهد برد تیمش بود. نکته جالب اینکه تالیسکای برزیلی با کسب نمره 8.47 در سه بازی لیگ قهرمانان میانگین بیشترین نمره را بین تمام بازیکنان دارد و رامین رضاییان با 8.27 در رده بعدی است.

آمار تالیسکا در لیگ قهرمانان آسیا

کریستیانو رونالدو، اوتاویو، سادیو مانه، بروزوویچ و لاپورت 5 لژیونر حاضر در بازی مقابل سرخپوشان ایرانی هستند. تالیسکا، فوفانا و الکس تلس این دیدار را از روی سکوها تماشا می کنند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها