آخرین اخبار
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بازدید:۱۰۳۵۷
صدآنلاین | چند بازیکن استقلال پس از دیدار این تیم مقابل نساجی، مصاحبه های هماهنگی را در باره وضعیت استراماچونی انجام دادند.
کد خبر : ۵۶۰۷

پای چند ستاره به صورت خودجوش به پرونده استراماچونی باز شد

بزرگترین نگرانی باشگاه استقلال و هوادارانش به ماجرای استراماچونی و پرداخت طلب ۱۰۰ میلیاردی این مربی ایتالیایی برمی گردد. استقلال که به شدت مشکل مالی دارد، از دولت و چند ارگان دیگر درخواست کرده تا با پول گرفتن از آن ها بتواند طلب استراماچونی را پرداخت کند. موضوعی که البته هنوز مورد موافقت قرار نگرفته و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آبی ها خواهد بود.

جدا از مدیران استقلال که تقریبا هرروز برای کمک گرفتن از دولت مصاحبه می کنند، به نظر می رسد پای چند ستاره استقلال هم به ماجرای استراماچونی باز شده و آن ها هم بعد از تساوی مقابل نساجی به صورت هماهنگ درخواست کمک داشتند. روزبه چشمی، محمد محبی، آرش رضاوند و عارف غلامی نفراتی بودند که همگی از دولت خواستند که به استقلال به چشم تیم ملی دیده شود. 

همه این مسائل درحالی اتفاق افتاده که استقلال امسال ۳۵۰ میلیارد از بورس و ۱۵۰ میلیارد از بانک شهر پول گرفته است. این پول ها به غیر از مبالغی بوده که از اسپانسرها و تبلیغات محیطی و ... به حساب باشگاه استقلال واریز شده و یا در آینده واریز خواهد شد.

با این حال به گفته مسئولان خصوصی سازی، استقلال بیشترین هزینه را انجام داده و اتفاقات مالی وحشتناکی در زمان مدیریت قبلی این تیم رخ داده است. از همین رو پولی در حساب باشگاه نیست و فتح الله زاده هم نتوانسته پول طلب استراماچونی را پرداخت کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها