۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
بازدید:۲۷۰
صد آنلاین | رییس پلیس فتا استان مازندران : ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند.
کد خبر : ۵۵۷۲۵
به گزارش صد آنلاین ، رییس پلیس فتا استان مازندران از کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی خبر داد.  
 
 
 
 

 
پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ سامع خورشاد گفت: با شکایت فردی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با استفاده از رسیدساز جعلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
رییس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند.
 
سرهنگ خورشاد، ادامه داد: پس از انجام اقدامات پلیسی ماموران متهم را در یکی از شهرستان های غرب استان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: متهم که دارای سابقه سرقت نیز هست ضمن اعتراف به کلاهبرداری از شاکی به بیش از ۵۰ مورد کلاهبرداری دیگر اعتراف کرد و گفت: این کلاهبردار حرفه ای پس از تحقیقات تکمیلی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
 
 
4461/ی
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها