۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
اتفاق عجیب/مرگ دلخراش فوتبالیست جوان تهرانی در زمین فوتبال مقابل چشم گزارشگر معروف
بازدید:۲۶۴۹
صد آنلاین | علی نوبخت فوتبالیست جوان بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
کد خبر : ۵۵۳۶

دقیقه ۷۵ یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران با اتفاقی تلخ و ناراحت کننده همراه شد؛ جایی که علی نوبخت مدافع تیم فوتبال احسان شهرری آخرین ضربه سرش را برای دفاع از تیمی که در آن عضویت داشت زد و پس از چند صدم ثانیه ضربه سهمگینی به گیج‌گاه او وارد شد که او را بلافاصله بیهوش کرد.

  • در نهایت پزشکان پس از یک هفته مراقبت‌های پزشکی از بازگشت علی نوبخت به زندگی ناامید شده‌اند و روز گذشته دستگاه‌های متصل به بدن این ورزشکار قطع کردند و این فوتبالیست جوان درگذشت.

محمد سیانکی، گزارشگر نام‌آشنای صداوسیما که سرمربیگری تیم نوجوانان احسان ری را برعهده دارد درمورد مرگ علی نوبخت، بازیکن تیمش گفت: متاسفانه این جوان بااخلاق تیم ما در جریان مسابقه با بازیکن حریف سربه‌سر شد و بلافاصله با اورژانس او را به بیمارستان انتقال دادیم. در این یکی دو روز ضریب هوشی جوان ناکام مدام بالا و پایین می‌شد که درنهایت کاری از دست دکترها برنیامد و بازیکن خوب و بااخلاق ما فوت کرد. پزشکان اعتقاد داشتند که ضربه به نقطه حساسی از گیجگاه علی خورده و کاری از دست کسی ساخته نیست. این حادثه را به خانواده نوبخت و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و ان‌شاءالله که دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار و دردناک در زمین فوتبال نباشیم.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها