۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
بازدید:۶۱۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷۴ کیلوگرم مواد مخدر، کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاش و هلاکت دو نفر اشرار مسلح در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان سیب و سوران خبر داد.
کد خبر : ۵۵۳۵۷
 

به گزارش صد آنلاین ، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار  داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق جنوبی استان، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد افیونی برای جابه جایی و انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به عمق کشور به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

 


وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در یکی از روستاهای سیب و سوران شناسایی و تکاوران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و  طرح مهار، مناطق مورد نظر را در تحت کنترل  و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی 405 در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و خودروی آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی مقابله به مثل نمودند و با آتش پر حجم خود خودروی حامل مواد را زمین گیر کردند.

سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: در این درگیری مسلحانه دو قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیده و در پاک سازی محل درگیری و طی بازرسی از خودروی توقیف شده از قاچاقچیان 174 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و دو قبضه کلاش، 4تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شد.

4461/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها