آخرین اخبار
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
بازدید:۲۹۲
صد آنلاین | سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه صحافی واقع در بزرگراه آزادگان خبرداد.
کد خبر : ۵۵۳۵۳

به گزارش صد آنلاین ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد حادثه امروز اظهار کرد: ساعت۱۱:۴۹ دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه واقع در بزرگراه آزادگان، شهرک دریا(بلوار دریا) به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام می‌شود و بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی پشتیبانی اعزام و در مدت چهار دقیقه به محل حادثه می‌رسند.

 

 

 

 


وی افزود: آتش نشان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که یک کارگاه صحافی با حجم زیاد الکل، کاغذ، چسب و غیره در زیرزمینی به وسعت ۴۰۰ متر کاملا شعله ور هستند. ملکی با اشاره به اینکه خوشبختانه در محل حادثه فردی حضور نداشت و قبلا افراد از محل حریق خارج شده بودند، گفت: با عملیات خوب آتش‌نشانی، سریعا حریق مهار شد. کمی دود به اطراف سرایت کرده بود اما از سرایت شعله و حریق به اطراف جلوگیری شد ملکی خاطرنشان کرد: عملیات در حال لکه گیری و ایمن سازی قرار دارد. 

 

 

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها