آخرین اخبار
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
بازدید:۲۷۲
صد آنلاین | فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره پرونده سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰۰ متر سیم و کابل سرقتی نیز کشف شد.
کد خبر : ۵۵۳۰۴

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی رشت امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان، ۳ سارق سابقه‌دار را حین تخریب و سرقت کابل مخابرات در یکی از خیابان‌های فرعی دستگیر کردند.

 

 

 


وی از کشف ۱۷۰ متر کابل مخابرات و ۳۰ متر کابل برق سرقتی در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو پراید سارقان که در حوالی محل وقوع جرم پارک بود، خبر داد و گفت: سارقان ۳۰.۴۲ و ۴۴ساله در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت کابل برق و مخابراتی و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند، افزود: وقوع سرقت در جامعه موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود و مجموعه انتظامی برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حافظی با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت عمومی بسیار حائز اهمیت است.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها