آخرین اخبار
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
بازدید:۴۱۹
صد آنلاین | فرمانده نیرو‌های اوکراین اعلام کرد که وضعیت در خط جنگی برای کی‌یف دشوار است.
کد خبر : ۵۵۱۹۳

 

به گزارش صد آنلاین ، والری زالونی، فرمانده نیروهای مسلح اوکراین برای اولین بار در جلسه گروه تماس برای کمک نظامی به کیف  موسوم به رامشتاین شرکت کرد.

 

 

 


 شرکای خود را به تفصیل از وضعیت میدان جنگ مطلع کردم، اشاره کردم که وضعیت جبهه سخت است، اما قابل کنترل است.

 او اعلام کرد که نیرو‌های اوکراینی به انجام عملیات دفاعی و تهاجمی ادامه می‌دهند.این فرمانده اوکراینی همچنین از شرکای غربی اوکراین به خاطر حمایتشان قدردانی کرد.

 زالونی افزود: بسته‌های کمکی اعلام شده موجب تقویت سامانه پدافند هوایی اوکراین، توپخانه، جنگ الکترونیک و سایر اجزای مهم می‌شود.

لوید آستین، وزیر دفاع  آمریکا از شرکای گروه تماس اوکراین خواست تا قبل از زمستان قابلیت‌های دفاع هوایی را به کی‌یف ارائه دهند.

 اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، کمک‌های مالی و نظامی بزرگی از کشور‌های غربی به سران ایا و سایر کشور‌های اروپایی دریافت کرده است.

کشور‌های غربی از طریق حمایت‌های مادی، نظامی و سیاسی که از کی‌یف ارائه می‌کنند، به دنبال مانع تراشی در اهداف عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین هستند.

 اوکراین در حال اجرای ضد حمله خود علیه روسیه است. ضد حمله که از خرداد ماه آغاز شده، از چندین ماه قبل پیش‌بینی می‌شد و غرب روی آن سرمایه‌گذاری کرده بود. طی این مدت رسانه‌های غربی به نقل از مقامات ناشناس چندین گزارش منتشر کرده و گفتند ضد حمله اوکراین با سرعتی که مورد انتظار بود همخوانی ندارد.

4461.ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها