آخرین اخبار
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
فرمانده انتظامی استان سمنان:

باند سرقت در سمنان فروپاشی شد

بازدید:۲۸۶
صد انلاین | سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اعضای باند سارقان منزل در شهرستان سمنان دستگیر شدند، گفت: این افراد به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر : ۵۵۰۵۵

به گزارش صد آنلاین  ، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان از دستگیری باند سارقان منزل در شهرستان سمنان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان سمنان به روش مشابه و اطلاع مأموران انتظامی، بررسی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

 


وی با بیان اینکه این سرقت‌ها به روش توپی زنی و دیلم زنی برای بازگشایی درب منازل صورت می گرفته است، افزود: مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمنان با توجه به حساسیت این امر، به این این پرونده ورود کردند. فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه با سرنخ‌های به دست آمده و تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان، هویت یکی از سارقان غیر بومی و سابقه دار فاش شد، تاکید کرد: با همراهی دستگاه قضائی دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت. موقوفه‌ای همچنین از دستگیری دو نفر دیگر اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو هم که در سرقت‌ها استفاده می‌شد، از این باند کشف و ضبط شده است. وی با بیان اینکه این سارقان در نهایت دستگیر و به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: این سارقان با تکمیل پرونده به دادگستری ارجاع داده شدند.

 

 

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها