آخرین اخبار
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
بازدید:۱۹۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از 8 میلیون عدد قرص قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در عملیات پلیس دلیجان خبر داد.
کد خبر : ۵۵۰۴۸

به گزارش صد آنلاین ، سردار هادی رفیعی کیا بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار قاچاق را شناسایی کردند. 

 

 


وی اظهار داشت: در عملیات مأموران پلیس آگاهی دلیجان خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن تعداد 8 میلیون و 400 هزار عدد قرص خارجی قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان 40 میلیارد ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

رفیعی کیا با تأکید بر اینکه قاچاق کالا یکی از پدیده هایی است که به شدت اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می دهد، گفت: پلیس همواره با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، برخورد خواهد کرد و از طریق سامانه تلفنی 110 آماده دریافت درخواست‌های انتظامی شهروندان در این زمینه است.

4461/ی

      

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها