آخرین اخبار
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴
بازدید:۸۰۴
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد افراد مشمول طرح رتبه بندی یک میلیون نفر است که تاکنون احکام نیم میلیون نفر از فرهنگیان نهایی شده و بقیه نیز تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند.
کد خبر : ۵۵۰۳

 قاسم احمدی‌لاشکی چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: طرح رتبه بندی فرهنگیان کار بسیار سنگین و پیچیده ای به شمار می‌رود که اکنون با تلاش دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های دولتی و علوم پزشکی ۹۰ هزار نفر است فقط تعداد افرادی که از تاریخ شهریورماه ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند، ۱۳۵ هزار نفر است و قابل مقایسه با دیگر دستگاه‌ها نیست.

  • معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: تمام سعی ما بر این است حق هیچ شخصی ضایع نشود.
  • وی یادآور شد: کسانی که نسبت به احکام خود معترض هستند پس از ثبت اعتراض، درخواست آن‌ها در هیات ممیزی استان بررسی می‌شود و اگر مجدد معترض باشند، در هیات ممیزی کشور اعتراض آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • به گفته احمدی لاشکی یکی از هدف‌های سفر دوم رئیس جمهور، بررسی وعده‌های دور نخست سفر است.
  • معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حوزه سازه‌ای و فضای آموزشی بدون شک دچار چالش‌هایی هستیم و در این سفر امید می‌رود مصوبه‌های خوبی انجام شود.
  • وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف و ساماندهی نیروها فقط مربوط به استان بوشهر نمی‌شود، گفت: یکی از هدف‌های ما در این سفر بررسی مشکلات مراجعه کنندگان به ستاد ارتباطات مردمی است و چالش‌ها و مطالبات از سوی کارگروه‌های ویژه مورد ارزیابی و پی‌گیری قرار می‌گیرند.
  • احمدی لاشکی با اشاره به حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: امید می‌رود در این سفر دستاوردی مثبت برای مردم و فرهنگیان این استان رقم بخورد.

وی یادآورشد: بوشهر به عنوان مهد تمدن علم و ادب قلمداد می‌شود و مدرسه سعادت با یک پیشینه بسیار عالی و قدیمی از جمله نخستین مدرسه های کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها