آخرین اخبار
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
بازدید:۳۸۱
صد آنلاین | سرمربی آلومینیوم در حالی مقابل پیکان قرار می‌گیرد که آورده خوبی در دوران حضورش در این باشگاه داشته است.
کد خبر : ۵۵۰۰۳

تقابل خاص حسینی با خاطره 32 میلیاردی!

به گزارش صد آنلاین ، سید مجتبی حسینی در شرایطی طی روزهای گذشته شاگردان خود در آلومینیوم اراک را با تمرینات منظم و با نشاط آماده دیدار مقابل پیکان کرده که دو سال خاطره انگیز در جمع خودروسازان داشته است.

حسینی در حالی دو فصل پیاپی هدایت پیکان را برعهده داشت که در کنار معرفی جوانان پرشمار به فوتبال ایران، این تیم را به‌عنوان کم‌هزینه‌ترین و جوان‌ترین تیم بین 10 لیگ معتبر آسیا معرفی کرد و در کنار آن درآمدزایی چشمگیری هم برای خودروسازان داشت.

 


تعدادی از بازیکنانی که در دو سال اخیر زیر نظر سید مجتبی حسینی در پیکان بازی کردند و معرفی شدند، در نیم‌فصل یا پایان فصل از این تیم جدا شدند که درآمدزایی 32 میلیارد تومانی برای این باشگاه به همراه داشتند!

سامان فلاح با 18 میلیارد، علیرضا کوشکی با 6 میلیارد، محمدمهدی لطفی با 3 میلیارد، مهدی لیموچی با 2 و نیم میلیارد، امیرحسین جدی با یک و نیم میلیارد و نادر محمدی با یک میلیارد تومان طی دو سال اخیر از پیکان جدا شدند و درآمدزایی جالب توجهی برای این باشگاه داشتند و علاوه بر آنها، بازیکنانی مثل امیر شبانی و غلامرضا ثابت‌ایمانی هم با رقم فسخ قرارداد 4 و نیم میلیاردی مشتری‌های خود را داشتند که انتقال‌شان اتفاق نیفتاد.

5412/ع

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها