۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
بازدید:۱۶۸
صد آنلاین | مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه حیات امروز اسرائیل را در گروه تنفس مصنوعی آمریکا دانست و گفت: آمریکا با تمام توان در حال صحنه گردانی وقایع غزه است و تمامی جنایات اسرائیل با پشتوانه آمریکا و متحدان غربی اش صورت می‌گیرد.
کد خبر : ۵۴۷۳۸

به گزارش صد آنلاین ، حجت‌الاسلام حسین منصوری صبح امروز در جمع نیروهای انتظامی شهرستان با اشاره به صحنه‌گردانی ابرقدرت‌های جنایتکار غربی و صهیونیستی در جنگ غزه اظهار داشت: همانطور که انقلاب اسلامی با قدرت ایمان بر رژیم شاهنشاهی پیروز شد امروز هم مردم مظلوم فلسطین با اتکا به این سلاح قدرتمند بر رژیم اشغالگر قدس فائق خواهند آمد.

 

 

 


وی با بیان اینکه جنگ غزه بسیاری از حقایق را آشکار کرد، خاطرنشان کرد: از جمله این حقایق، طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی این رژیم، سکوت در برابر نقض حقوق انسان‌ها با اعمال استانداردهای دوگانه، ناکامی نظامی در رسیدن به هدف ادعایی و ناتوانی حامیان اسرائیل برای پایان‌بخشی به مقاومت منطقه اشاره کرد.

منصوری با تاکید بر کاهش قدرت روز افزون رژیم صهیونیستی یادآور شد: اگر این پیروزی‌های برخاسته از ایمان ملت فلسطین با باورمندی دولت‌مردان بیش از ۵۰ کشور اسلامی دنیا در تحریم سیاسی و انرژی این رژیم همراه می‌شد، قطعاً سرنوشتی شوم برای این رژیم رقم می‌خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی حیات امروز اسرائیل را در گروه تنفس مصنوعی آمریکا دانست و افزود: آمریکا با تمام توان در حال صحنه گردانی وقایع غزه است و تمامی جنایات اسرائیل با پشتوانه آمریکا و متحدان غربی‌اش صورت می‌گیرد.

منصوری با اشاره به اقدام انصار الله یمن در توقیف کشتی اسرائیلی اظهار داشت: گروه‌های مقاومت از حزب الله گرفته تا انصار الله یمن این روحیه خودباوری و و ایستادگی در برابر ظالم را از حضرت امام خمینی(ره) به عنوان موسس شجره طیبه بسیج به ارث برده‌اند و انشاءالله هر چه سریعتر به پیروزی نهایی خواهند رسید.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها