آخرین اخبار
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بازدید:۲۶۵
صد آنلاین | دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳۲ دستگاه خودروی شوتی فعال در زمینه قاچاق خبر داد.
کد خبر : ۵۴۷۲۹
 

به گزارش صد آنلاین ، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در بندرعباس و توابع آن، اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح در حوزه‌های انتظامی جلابی و حسنلنگی با حضور نماینده دادستان در محل، تعداد 32 دستگاه خودروی شوتی فعال در زمینه قاچاق، شناسایی و توقیف شد.

 

 

 


وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای این طرح، مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی است،‌ افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ضمن شناسایی و جمع آوری 50 مخزن و محل نگهداری سوخت قاچاق به همراه 18 عدد مشک ماری، 200 هزار لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی نیز کشف و ضبط شد.

اکبری تصریح کرد: دستورات لازم مبنی بر تحویل سوخت‌های کشف شده به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قاچاقچیان با استفاده از خودرو‌های تندرو تحت عنوان شوتی اقدام به قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت می‌کنند، دادسرای مرکز استان هرمزگان موضوع برخورد با این خودرو‌ها را با جدیت در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با قاچاق استمرار می‌یابد، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده عملیات‌های ضربتی و اقدامات قاطعی در مناطق مختلف استان انجام می‌شود و تا ریشه‌کنی کامل قاچاق سوخت ادامه خواهد داشت.

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها