آخرین اخبار
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
بازدید:۱۵۱۹
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: موضوع حائز اهمیت در خصوص حسین عبدی پاک بودن وی است، او مثل خیلی‌ها بعد از شکست مقابل هنگ‌کنگ بهانه نیاورد و این موضوع شروعی برای کسانی است که پاک کار کردند و نتیجه گرفتند.
کد خبر : ۵۴۶۷۸

 حسن روشن در خصوص عملکرد تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های جام‌جهانی اظهار داشت: زمانی که حسین عبدی به عنوان سرمربی انتخاب شد، من همان جا امیدوار بودم که این تیم نتیجه خواهد گرفت. او هم فرد با شخصیتی‌ست و هم بازیکن بزرگی بوده است. او دانش بالایی دارد و مدرک مربیگری خود را در خارج از کشور و در مراکز معتبر گرفته است. موضوع حائز اهمیت در خصوص او پاک بودن وی است و مثل خیلی‌ها بعد از شکست مقابل هنگ‌کنگ بهانه نیاورد و این موضوع شروعی برای کسانی است که پاک کردند و نتیجه گرفتند نه کسانی که سفارش گرفتند و خرج کردند.

 

 

 


وی افزود: باید او را حفظ کنند و اجازه دهند تا او تیم نوجوانان و جوانان را مدیریت کند و پله پله تیم را بالا بیاورد. وی کاری که با نوجوانان کرده است را باید همچنان ادامه دهد و تیم ملی جوانان را نیز در اختیار داشته باشد تا در سال‌های آینده روزهای درخشانی را برای فوتبال ایران و در ادامه تیم ملی رقم بزند. بچه‌های ما به چیزی که می‌خواستند رسیدند. اگر این شرایط ادامه پیدا کند و مدیریت شود و برای ۵ سال مدیریت این دو تیم را در اختیار عبدی قرار دهند این تیم آینده خوبی دارد.

 

 

 

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: ما تیم خوبی در اختیار داریم و لژیونرهای خوبی در ترکیب ماست.

 

 

حداقل کاری که آنها باید انجام دهند این است که در جام ملت‌ها از حیثیت خود در باشگاه‌هایی که در آن بازی می‌کنند، دفاع کنند. من به این تیم امیدوار هستم.

 

 

روشن در خصوص شرایط این فصل استقلال نیز بیان کرد: شرایط استقلال آتش زیر خاکستر است. این تیم خوشبختانه نتیجه گرفته و در این شرایط عیب‌ها مشخص نیست و من امیدوار هستم این شرایط ادامه پیدا کند و این تیم به قهرمانی برسد.

 

 

ولی مدیریت کلان باشگاه نتوانسته خود را با مدیریت داخل تیم وفق دهد. در طول فصل شما باید منتظر حواشی و مشکلات باشید و باید آن را پیش‌بینی کرد و بعد از بروز حواشی پیش‌گیری کرد.

 

متاسفانه باشگاه به پیشکسوتان هیچ اهمیتی نمی‌دهد و عملا کاری از دست ما بر نمی‌آید تا بتوانیم به تیم کمک کنیم.

 

 

وی افزود: ان‌شاالله این تیم قهرمان خواهد شد. دو مدیریت در باشگاه حضور دارد یک مدیریت کلان باشگاه و دیگری کادرفنی است. جواد نکونام و دستیارانش به درستی کار خود را انجام دادند ولی مدیریت کلان هنوز نتوانسته افراد شایسته‌ای را انتخاب کند تا پشتوانه تیم باشد. مثلا ما در باشگاه نه کمیته فنی داریم نه کمیته انضباطی. همه دعواها و خوشی و ناخوشی ما بخاطر استقلال است. من به علی خطیر گفتم شما باید مدیریت کنید و نباید در باشگاه رفیق بازی کنید. برخی در باشگاه صحبت‌های کردند و او ناراحت شد و آنها را عوض کرد. اینگونه نمی‌شود باشگاه بزرگی مثل استقلال را مدیریت کند.

 

منبع: ایرنا/211111

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها