آخرین اخبار
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
بازدید:۳۱۰
رئیس اورژانس کرمان گفت: ۵ نفر از مصدومان سقوط بالگرد وزیر ورزش و جوانان تا عصر امروز ۱۰ اسفندماه جاری در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند و سایر افراد مرخص شده‌اند.
کد خبر : ۵۴۴۴

محمد صابری عصر امروز دهم اسفندماه در گفت‌وگو با فارس در کرمان به آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط وزیر ورزش در بافت پرداخت و اظهار داشت: از مصدومانی که در بیمارستان شهید باهنر کرمان تحت درمان بودند تا این لحظه پنج نفر هنوز بستری هستند و بقیه مرخص شده‌اند.

وی بیان داشت: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کرمان، تهران و آذربایجان‌شرقی در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان شهید باهنر کرمان هستند که به احتمال زیاد مدیران کل تهران و آذربایجان‌شرقی فردا ترخیص می‌شوند.

  • رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: طیبه هادی‌خانی خبرنگار صدا و سیمای مرکز کرمان و یک نفر از کادر پروازی نیز در بخش عادی بیمارستان شهید باهنر هستند و سعادت تصویربردار صدا و سیمای کرمان، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه و معاون استاندار کرمان نیز مرخص شدند.
  • صابری درباره آخرین وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که نسبت به سایر مصدومان از شرایط وخیم‌تری برخوردار است، خاطرنشان کرد: هر روز که می‌گذرد امیدواری بیشتری برای بهبود وی ایجاد می‌شود و شرایط پاریزی روز‌به‌روز بهتر می‌شود، اما همچنان باید منتظر ماند تا زمان بهبود مدیرکل ورزش کرمان فرا برسد.

به گزارش فارس، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱ در زمین چمن ورزشگاه شهر بافت از توابع استان کرمان سقوط کرد که مشاور وزیر درگذشت و ۱۸ نفر نیز مصدوم شدند.

با گذشت حدود یک هفته از این حادثه اما هنوز گزارشی از علت سقوط بالگرد امدادی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در بافت منتشر نشده است.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟