آخرین اخبار
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
بازدید:۴۱۹
صد آنلاین | یک افسر صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد، در حال حاضر در مرز شمالی اراضی اشغالی جنگ فرسایشی شدیدی با سرعت بالایی در حال وقوع است و هر روز حوادث زیادی رخ می‌دهد.
کد خبر : ۵۴۴۱۶

به گزارش صد آنلاین ، یک افسر صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد، در حال حاضر در مرز شمالی اراضی اشغالی جنگ فرسایشی شدیدی با سرعت بالایی در حال وقوع است و هر روز حوادث زیادی رخ می‌دهد.

 

 

 


کوبی مروم، سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جهت گیری سیاسی ارتش اسرائیل در جبهه شمالی، پاسخ دادن از طریق شلیک حساب شده و محتاطانه است، بدون اینکه اوضاع در مسیر یک جنگ همه جانبه بدتر شود.

کوبی مروم افزود که جنگ همه جانبه با حزب‌الله یک چالش بزرگ برای اشغالگران است و توضیح داد که خسارات وارده به جبهه داخلی اسرائیل، علاوه بر خسارات مالی هنگفت، شامل تلفات سنگین و بسیار زیاد خواهد بود.

مروم در مقاله‌ای که در وبگاه کانال ۱۲ منتشر شد، گفت که در جبهه شمالی در حال حاضر «جنگ فرسایشی شدیدی با سرعت بالا در جریان است و هر روز حوادث زیادی رخ می‌دهد که شامل پرتاب موشک‌های ضد تانک، شلیک راکت و خمپاره، عملیات نفوذ و فعال کردن پهپادهای انتحاری توسط حزب‌الله و دیگر گروه‌های فلسطینی می‌شود».

این نظامی صهیونیست در ادامه گفت، حزب‌الله لبنان باعث شد صدها هزار نفر تا خلیج حیفا در معرض تهدید حملات موشکی قرار گیرند.

وی گفت، حزب‌الله باعث شد ۷۰ هزار صهیونیست خانه‌هایشان در مرز شمالی را تخلیه کنند.

این افسر ذخیره تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مجبور به بازنگری و پاسخ به حزب‌الله است که ابتکار عمل را به دست گرفته و آتش را تشدید می‌کند. وی اشاره کرد، جنگ نیروهای اسرائیلی در قلب شهر غزه باعث این وضعیت است. همچنین اسرائیل از آسیب رساندن به اعضای نیروی رضوان در ۳-۴ کیلومتری از مرز از ترس بدتر شدن اوضاع واهمه دارد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: جا دارد در بخشی از روانشناسی پس ازهفتم اکتبر از خود بپرسیم که چگونه اجازه دادیم حزب‌الله با دنبال کردن سیاست مهار و خویشتن‌داری بیش از یک دهه به هیولایی خطرناک تبدیل شود.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در در هفتم اکتبر، مرزهای شمالی اراضی اشغالی شاهد تنش‌های بی‌سابقه‌ای است و حزب‌الله لبنان پایگاه‌ها، شهرک‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد. ارتش این رژیم نیز به نوبه خود شهرها و مناطق جنوبی لبنان را با گلوله‌های توپخانه و گلوله‌های فسفری که در سطح بین‌المللی ممنوع است، بمباران می‌کند.

 

 

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها