۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
بازدید:۷۰۵
صدآنلاین | مهدی ترابی وینگر پرسپولیس گفت: نفت مسجد سلیمان هم تیم خوبی است که خیلی با انگیزه جلوی ما بازی کرد ولی هدف پرسپولیس هم پیروزی و برد بود.
کد خبر : ۵۴۰۶

ترابی: دست بیرانوند و همه بچه های پرسپولیس درد نکند/ به نتایج استقلال و سپاهان نگاه نمی کنیم/ با تمام وجود برای قهرمانی می جنگیم

پرسپولیس موفق شد در خانه ۳ گل به تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان بزند و ۴۲ امتیازی شود. سپاهان اصفهان صدرنشین جدول لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان مهدی رحمتی متوقف شد و استقلال تهران نیز با نساجی مازندران در قائم شهر به تساوی رسید تا همه چیز به کام پرسپولیس شود.

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس که یک گل تماشایی یا به قول معروف سوپر گل به نفت مسجد سلیمان زد در این رابطه گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم زحمات بچه ها را تبدیل به گل کنم. در این بازی همه بازیکنان پرسپولیس زحمت کشیده و با تمرکز بازی کردند از علیرضا بیرانوند درون دروازه بگیرید که دستش درد نکند پنالتی حریف را گرفت تا خط دفاع، هافبک و فرواردهای ما که همه برای این پیروزی جنگیدند.

وی ادامه داد: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است که خیلی با انگیزه جلوی ما بازی کرد ولی هدف پرسپولیس هم پیروزی و برد بود. این بازی تمام شد و حالا ما با تراکتور در تبریز بازی داریم که یک فینال است. درواقع هر ۹ بازی باقی مانده ما فینال است و باید همه بازی ها را ببریم و این یک هدف بزرگ برای رسیدن به عنوان قهرمانی است.

ستاره شماره ۹ پرسپولیس افزود: تراکتور تبریز با سرمربی اسپانیایی خود خیلی بهتر از قبل شده و بازی های بسیار خوبی در هفته های اخیر به نمایش گذاشته است. این تیم با انگیزه زیاد در خانه مقابل پرسپولیس بازی می کند و ما هم تلاش می کنیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم و در جدول شرایط مناسبی داشته باشیم. به نظر خودم این دیدار، سریع و تماشایی خواهد شد.

سپاهان اصفهان در اراک و نساجی مازندران در قائم شهر امتیازات حساسی از دست دادند و مهدی ترابی در این رابطه اظهار داشت: همه تیم ها از نظر من قابل احترام هستند اما ما در پرسپولیس به نتایج سپاهان، استقلال یا سایر حریفان نگاه نمی کنیم. تمرکزمان روی کار خودمان است و می دانیم اگر پرسپولیس برنده شود و خوب کار کند به اهداف بزرگش در فصل جاری خواهد رسید. ما تیم بسیار خوبی داریم و انشالله با همه وجود برای قهرمانی می جنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم. هوادارانی که واقعا با تشویق ها و حمایت های خود در چند سال اخیر و فصل جاری ما را شرمنده محبت های خود کرده اند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها