آخرین اخبار
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
بازدید:۵۲۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان شاهرود از دستگیری یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
کد خبر : ۵۴۰۴۹

به گزارش صد آنلاین ،   فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان شاهرود از دستگیری یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. سرهنگ علیرضا شائینی 27 آبان بااشاره به زئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش بسطام با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی محل اختفاء شرور تبعه بیگانه و تحت تعقیب را شناسایی کردند.

 

 

 

 


وی با بیان اینکه ماموران پلیس با هماهنگی های لازم طی عملیاتی منسجم و ضربتی متهم را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شمشیر کشف شد . فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: متهم ۳۰ ساله از اتباع کشورهای خارجی است که چندین فقره شرارت و تیراندازی در پرونده خود دارد. سرهنگ شائینی با بیان اینکه این متهم باعث رنجش خاطر مردم بخش بسطام شده بود ، تصریح کرد : پرونده در این رابطه تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با هشدار به افراد شرور، اظهار کرد: برخورد سخت و شکننده پلیس در انتظار افرادی که قصد دارند نظم و امنیت روانی مردم را به مخاطره بیندازند، خواهد بود.

 

 

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها