۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
بازدید:۱۴۱۳
صد آنلاین | عاملان شکار قوچ‌های وحشی در نهبندان و خوسف دستگیر شد.
کد خبر : ۵۴۰۰۵

به گزارش صد آنلاین ،  محمد دادی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست این شهرستان خوسف امروز از دستگیری یک نفر متخلف شکار وصید در خوسف خبر دادو اظهارداشت: بر اساس گزارش واصله از سوی همیاران افتخاری محیط زیست مبنی بر مشاهده آثار و ادوات شکار در منزل مسکونی فردی با هویت معلوم، بلافاصله با اخذ مجوز قانونی از مراجع قضایی شهرستان، محیط بانان به منظور بازرسی از منزل فرد متخلف، به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

 

 

 


وی افزود: در این ماموریت که  با همراهی و همکاری ماموران اطلاعات ناجا انجام شد  بارعایت همه شئونات  شرعی و قانونی منزل فرد متخلف مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف اظهار داشت: در بازرسی از منزل فرد متخلف، سر یک راس قوچ وحشی به همراه مقادیری گوشت متعلق به وحش شکار شده و همچنین ادوات شکار گشف و ضبط شد.

به گفته دادی فرد متخلف به همراه مستندات تخلف انجام شده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

دستگیری ۲ شکارچی در نهبندان

امیر کوهستانی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان هم از دستگیری دو نفر متخلف شکار و صید در منطقه شکار ممنوع استند با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

وی گفت: پس از یک کار تیمی و اطلاعاتی دونفر متخلف شکار وصید در منطقه شکار ممنوع استند شهرستان نهبندان دستگیر و از متخلفان، لاشه یک راس قوچ وحشی به همراه   به همراه یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو ،یک دستگاه دوربین شکاری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

کوهستانی افزود: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

رئیس اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان نهبندان بیان داشت: ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان  طی یک هفته گذشته  موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر متخلف شکاروصید شدند که اقدام به شکار پرندگان وحشی (مرغابی سرسبز،کبک، تیهو و...) و پستانداران کرده بودند و یا قصد شکار داشتند.

به گفته کوهستانی از این متخلفان صید و شکار ۵ قبضه سلاح شکاری  به همراه دوربین شکاری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

4461/ب

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها