آخرین اخبار
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
بازدید:۳۰۳
مدافع ملی‌پوش شهرداری سیرجان دیدار هفته اول این تیم را از روی نیمکت دنبال می‌کند.
کد خبر : ۵۳۹۰۴

درحالی که هفته اول رقابت‌های لیگ برتر زنان از دقایقی قبل با انجام سه مسابقه آغاز شده است؛ حساس‌ترین دیدار هفته نخست بین دو‌ نیم شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه امام هلی شهر سیرجان برگزار می‌شود.

 

 

اما با اعلام لیست نفرات ترکیب اصلی دو تیم، مشخص شد که بزرگ‌ترین غایب دیدار امروز، گلنوش خسروی، مدافع ۲۲ ساله شهرداری سیرجان است که از روی نیمکت دیدار این تیم را دنبال می‌کند.

خسروی که بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، چند ماهی است دوباره به میادین بازگشته و حتی در ترکیب اصلی تیم ملی نیز خود را جای داده است، فصل گذشته برای خاتون بم توپ میزد و تا ۳ روز پیش، به همراه این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا که به میزبانی تاشکند برگزار میشد حضور داشت.


 

او که بعد از بازگشت از تاشکند به تهران، صبح دیروز خود را به سیرجان رسانده است؛ به دلیل همراه نبودن با این تیم در اردوهای پیش فصل با تصمیم مریم ایراندوست روی نیمکت شهرداری سیرجان نشسته است.

اگرچه خسروی پیش از آغاز این دیدار به “ورزش سه” گفت: دیروز بلافاصله بعد از رسیدن به سیرجان یک اردو با تیم داشتم اما به دلیل خستگی بسیار بازی را از روی نیمکت شروع می‌کنم و اگر سرمربی تیم صلاح بداند در نیمه دوم به میدان خواهم رفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها