آخرین اخبار
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
بازدید:۵۲۹۲
صد آنلاین | رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به انفجار در خانه‌ای مسکونی و کشته شدن دو زن میانسال، اعلام کرد که پیکر فرد سوم کشته‌شده در این حادثه از زیر آوار خارج شد.
کد خبر : ۵۳۵۶۲

به گزارش صد آنلاین ، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به انفجار در خانه‌ای مسکونی و کشته شدن دو زن میانسال، اعلام کرد که پیکر فرد سوم کشته‌شده در این حادثه از زیر آوار خارج شد.

 

 


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به انفجار در خانه‌ای مسکونی و کشته شدن دو زن میانسال، اعلام کرد که پیکر فرد سوم کشته‌شده در این حادثه از زیر آوار خارج شد.

مجید امیرفضلی اظهار کرد: ساعاتی قبل، با اعلام گزارشی مبنی بر وقوع انفجار در منزلی مسکونی واقع در منطقه شورجه زنجان، نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. با توجه به شدت حادثه، خانه به‌طور کامل تخریب شده بود.

وی ادامه داد: در بررسی محل، پیکر بی‌جان دو زن میانسال از زیر آوار بیرون کشیده شد و آواربرداری برای پیدا کردن نفر سوم که به گفته همسایه‌ها مرد و ساکن این خانه بود، ادامه داشت. دقایقی پیش پیکر این فرد نیز از زیر آوار خارج شد.

 

 

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها