آخرین اخبار
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
بازدید:۱۱۷۷
صد آنلاین | مدیر جهاد کشاورزی مشهد از کشف و توقیف ۳ تن برنج تقلبی در منطقه چراغچی شهرستان مشهد خبر داد .
کد خبر : ۵۳۳۱۴

به گزارش صد آنلاین ، علی اکبر قارزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: پیرو گزارش شهروندان مبنی بر بی کیفیت بودن کالای برنج، ضمن مراجعه به واحد صنفی و بررسی موضوع تخلف محرز گردید و متصدی عنوان نمود که از فردی در مصلی خریداری نموده است.

 

 

 


مدیر جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: در این راستا ضمن بررسی بیشتر  توسط کارشناسان اداره نظارت وبازرسی در همان محدوده ضمن زیر نظر گرفتن واحد  محموله یک تنی  برنج تقلبی که فروشنده عمده فروش در حال تخلیه در واحد صنفی بود شناسایی و برابر حکم اخذ شده از معاون  دادستانی در دادگاه انقلاب و هماهنگی انجام شده  با کلانتری سپاد و همراهی پلیس  نیروی انتظامی کالاهای موجود در نیسان توقیف و به کلانتری انتقال داده شد.

وی افزود: به محل فروش کالا در مصلی مراجعه شد. دو تن برنج شناسایی و چندین نمونه از کالاها نیز جهت کارشناسی با ظن تقلب صورتجلسه و کالاها در محل توقیف گردید. 

  مدیر جهاد کشاورزز مشهد بیان کرد: با کلانتری محل هماهنگی های لازم صورت گرفت و به دستور معاون دادستانی حکم توقیف خودرو و توقیف بار مکشوفه  صادر و متصدی واحد عمده فروش کالای برنج بازداشت  گردید .

قارزی تصریح کرد: خودروی مورد نظر در زمان تخلیه برنج های پاکستانی با مارک معتبر  توسط بازرسین و نیروهای انتظامی کلانتری منطقه توقیف و به کلانتری انتقال داده شد .

وی افزود:خواهشمنداست همشهریان عزیز نسبت به خرید کالای برنج دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر در کالای خریداری شده خادمان خود در اداره نظارت وبازرسی جهاد کشاورزی مشهد را در جریان قرار داده ونتیجه آن را دریافت نمایند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها