آخرین اخبار
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
بازدید:۱۸۷
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر : ۵۳۲۹

 سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موسوم به ظفر ۱۲ بیش از ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوزه ماموریتی این فرماندهی کشف و ۴۵ خرده فروش مواد افیونی دستگیر شدند.

  • وی بیان کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مقابله و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در دستور کار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران قرار گرفت که با همکاری و پشتیبانی بسیار خوب مردم در حوزه اطلاعاتی و هماهنگی مناسب دستگاه قضائی در شهرستان‌های شرق استان تهرن طی ۲۴ ساعت گذشته عملیاتی شد.
  • فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: اولویت فراجا مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است از این رو با اجرای این طرح، بیش از ۷۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۴۵ متهم توزیع مواد مخدر و ۵۷ معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
  • عزیزی خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت که یکی از اولویت‌های دیگر فراجا است، با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۷۱ سارق در حوزه شرق استان تهران دستگیر و ۱۹ خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد که با هماهنگی دستگاه قضائی مقادیر زیادی اموال مسرقه تحویل مالباخته‌ها شد.
  • وی گفت: در حوزه ترافیک ضمن برخورد با متخلفین، ۱۳۷ دستگاه خودرو و ۳۶ موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، ۲ نفر اراذل و اوباش دستگیر و مقادیری سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات جنگی و بیش از ۲۱ هزار قطعه انواع مواد محترقه نیز کشف شد.

پایان پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها