۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
بازدید:۱۲۹۴
صد آنلاین | جزیره تفریحی و رویایی کوشک از جا‌های دیدنی مسجد سلیمان به شمار می‌آید و در دل دریاچه نیلگون سد شهید عباس‌پور قرار گرفته است.
کد خبر : ۵۳۲۸۴

به گزارش صد آنلاین ، جزیره تفریحی و رویایی کوشک از جا‌های دیدنی مسجد سلیمان به شمار می‌آید و در دل دریاچه نیلگون سد شهید عباس‌پور قرار گرفته است. این محوطه گردشگری را به‌دلیل وجود پوشش گیاهی متنوع، گل‌های رنگارنگ و درختان متنوع می‌توان در گروه یکی از زیباترین جزایر کشور قرار داد. شاید همین زیبایی و رنگارنگی طبیعت پیرامون این جزیره شگفت‌انگیز محبوبیت آن را در بین گردشگران دوچندان ساخته است.

 

 

 


جزیره کوشک در خوزستان
برای دسترسی به جزیره کوشک از تهران، سه مسیر وجود دارد که از استان‌های قم، مرکزی و لرستان در مسیر اول، از استان‌های قم، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در مسیر دوم و از استان‌های قم و اصفهان در مسیر سوم عبور می‌کند. مسیر اول متداول‌ترین و بهترین مسیر است.

 

جزیره کوشک در دریاچه سد عباسپور


مسیر اول: تهران، قم، اراک، بروجرد، کمربندی خرم‌آباد، اندیمشک، کمربندی دزفول، شوشتر، مسجد سلیمان، اسلام آباد، سد شهید عباسپور
مسیر دوم: تهران، قم، کاشان، کمربندی اصفهان، بروجن، دهدز، ایذه، سد شهید عباسپور
مسیر سوم: تهران، قم، سلفچگان، دودهک، دلیجان، گلپایگان، داران، ده نو، آبند، کوشک، سد شهید عباس پور

تفریحات جزیره کوشک
از تفریحات جزیره کوشک، می‌توان به فعالیت‌هایی از جمله کوهنوردی، صخره‌نوردی، غارنوردی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در طبیعت اشاره کرد؛ تفریحاتی که تجربه‌ای ناب و به یادماندنی را برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی به ارمغان خواهد آورد.

 

 

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها