آخرین اخبار
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
بازدید:۱۷۴
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از اعطای دو طبقه تراکم تشویقی برای بهسازی منازل مسکونی در بافت‌های فرسوده قم خبر داد و گفت: مجوز ساخت در بافت فرسوده قم پیش‌ازاین تا سه‌طبقه بود که تا چهار طبقه افزایش یافت.
کد خبر : ۵۳۲۷

 روح‌الله امرالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به طرح‌های تشویقی مدیریت شهری جهت نوسازی و بهسازی املاک واقع در محدوده بافت فرسوده شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: حسب مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان قم، تعداد طبقات تشویقی برای پلاک‌های واقع در محدوده بافت فرسوده شهر قم از یک طبقه به دو طبقه تشویقی، علاوه بر طبقات مصوب طرح تفصیلی ابلاغ‌شده است.

  • سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند تا چهار طبقه روی پیلوت در محلات بافت فرسوده شهر قم اقدام به احداث بنا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تخفیفات عوارض مصوبه‌های شورای اسلامی شهر قم از شهروندان تقاضا داریم از ظرفیت تسهیلات اعطایی دولت، تخفیفات عوارض پروانه ساختمانی و طبقات تشویقی کمیسیون ماده ۵ استان در جهت نوسازی ساختمان‌های واقع در محدوده طرح در وقت مقتضی استفاده کنند.

  • امراللهی افزود: با توجه به افزایش تعرفه عوارض ساختمانی در سال ۱۴۰۲ پیشنهاد می‌شود شهروندان نسبت به تهیه پروانه ساختمانی در محل‌های موردنظر تا پایان سال جاری اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها