آخرین اخبار
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
بازدید:۳۰۱
صد آنلاین | فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح خودرو با کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر : ۵۳۲۰۴

به گزارش صد آنلاین ، روح‌الله یاری‌زاده فرمانده انتظامی دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، در سطح شهرستان دزفول، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 


وی بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی هویت اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 6 خودرو مسروقه و 6 موتور اوراق شده خودرو کشف کردند، عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به دو فقره سرقت مسلحانه و هفت فقره سرقت عادی خودرو در سطح شهرستان معترف شدند.

وی با اشاره به تحت تعقیب بودن متهمان از مراجع قضائی استان‌های اصفهان، لرستان و خوزستان، تصریح کرد: متهمان در ارکان شماره موتور خودروها تغییرات به وجود می آوردند و آنها را تحت عنوان سند مجهول در بازار به فروش می‌رساندند.

یاری‌زاده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

4461/ل

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟