آخرین اخبار
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
بازدید:۳۶۹
صد آنلاین | درگیری ۳ جوان در یکی از بوستان های پایتخت به قتل یکی از آنها منجر شد و پلیس در جست و جوی عاملان این درگیری مرگبار است.
کد خبر : ۵۳۱۱۲

به گزارش صد آنلاین ، بامداد دیروز بیست و یکم آبان ماه به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان در جریان درگیری به قتل رسیده است.

 

 

 


به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که مقتول حدود ۲۵ سال سن داشته است. وی ساعتی قبل در یکی از پارک های تهران با دو جوان درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند. هرچند وی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجات او بی فایده بود و پسر جوان به کام مرگ رفت.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان جنایی راهی پارک مورد نظر شدند و به تحقیق از نگهبان که شاهد درگیری بود پرداختند.

وی گفت: نیمه های شب بود و من در اتاقک نگهبانی ام نشسته بودم که ناگهان صدای درگیری و مشاجره چند نفر را شنیدم. از اتاقک نگهبانی ام بیرون آمدم و از دور دیدم دو پسر جوان راه مقتول را سد کرده اند و با وی درگیر شده اند. برای میانجی گری و پایان دادن به درگیری، به سمت آنها رفتم و تذکر دادم دعوا را تمام کنید. اما آنها اهمیتی به اعتراض من نداده و دعوا را متوقف نکردند. ناگهان یکی از آنها چاقویی از جیبش بیرون آورد و ضرباتی به مقتول زد. پسر جوان روی زمین افتاد و من هم به طرف ضاربان دویدم تا آنها را بگیرم اما دو پسر جوان با چاقو مرا تهدید به قتل کردند و گریختند. سپس با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

به دستور بازپرس جنایی تهران، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری مرگبار ادامه دارد.

 

 

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها