۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
قابلیت غیرفعال کردن سین‌شدن پیام‌های دایرکت به اینستاگرام اضافه می‌شود
بازدید:۱۲۹۷
صد آنلاین | اینستاگرام درنهایت این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در صورت تمایل بتوانند سین شدن پیام های دایرکت (DM) را غیرفعال کنند.
کد خبر : ۵۳۰۹۱

دو اسکرین شات از برنامه اینستاگرام (Instagram) در کنار هم به اشتراک گذاشته شده است. اسکرین شات ها نشان می دهند که کاربران میتوانند گزینه علامت خوانده شدن دایرکت مسج ها را به انتخاب خودشان فعال یا غیرفعال کنند. این گزینه و قابلیت جدید فعلاً در مرحله آزمایش است و به زودی و بعد از برطرف شدن مسائل احتمالی آن، در دسترس همه کاربران قرار می گیرد.

 

اینستاگرام,غیرفعال کردن سین‌شدن پیام‌های دایرکت به اینستاگرام

برخی کاربران تمایل ندارند که مخاطبشان متوجه شود آنها پیام هایشان را دیده اند. درنتیجه ترجیح می‌دهند سین شدن پیام ها را غیرفعال کنند.

 

هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی دردسترس همه کاربران قرار می گیرد. همچنین مشخص نیست آیا کاربران از این گزینه و قابلیت استقبال خوبی خواهند کرد یا برای آنها سین شدن پیام ها و اطلاع مخاطب از این موضوع مهم خواهد بود یا خیر.

 

به نظر می رسد گاهی اوقات کاربران ترجیح می‌دهند وقتی کاربر دیگری برای آنها پیامی ارسال می کند، آن پیام را مشاهده کنند، ولی درعین حال تمایل ندارند فرستنده متوجه این موضوع شود. درنتیجه میتوانند با کمک این قابلیت و فعال کردن آن، سین شدن پیام را غیرفعال کنند.

367951

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها