آخرین اخبار
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
بازدید:۳۶۲
صد آنلاین | رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با اجرای طرح آرامش در شهر، ۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و معتادان متجاهر در این منطقه جمع‌آوری شدند.
کد خبر : ۵۳۰۴۹

به گزارش صد آنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی غرب استان تهران، سرهنگ حسین زلفخانی روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح آرامش در شهر و ایجاد امنیت اجتماعی برای شهروندان اظهار داشت: در اجرای طرح آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری ۶ شهرستان تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

 

 

 


وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آن‌ها را جمع آوری کردند.

۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران کشف شد

این مسئول اضافه کرد: در اجرای این طرح، در شبانه روز گذشته تعداد ۵۱۸ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش در شهر، ۱۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، ۱۴۱ خرده فروش و سه باند قاچاقچی موادمخدر متلاشی و ۲۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

4461/ا
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها