۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
بازدید:۸۱۶
صد آنلاین| بعد از اینکه اردوی قبلی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داد حالا دوباره در فهرست امیر قلعه نویی برای دو بازی آینده تیم ملی قرار گرفته است.
کد خبر : ۵۲۹۷۴

بازگشت علی کریمی به اسکواد ملی: پست شش شلوغ شد

به گزارش صد آنلاین علی کریمی هافیک میانی کایسری اسپور که در این تیم با بدشانسی‌ها و مصدومیت‌های متعددی مواجه شد حالا به تیم ملی برگشته و در پست 6 با نفراتی مثل روزبه چشمی، سعید عزت اللهی،امید ابراهیمی  و احمد نوراللهی رقابت خواهد کرد.

 




کریمی تحت هدایت اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد اما تنها دو بازی زیر نظر این مربی برگزار کرد و مدتی طولانی مصدوم بود.دوری کریمی به خاطر مصدومیت‌های متعددش در سوپرلیگ ترکیه باعث شد دوری او از تیم ملی حدود دوسال به طول بیانجامد اما با حضور کارلوس کی‌روش این بازیکن در آستانه جام جهانی به تیم ملی برگشت و در این تورنمنت بزرگ به میدان رفت.

کریمی در اردوی شهریورماه امسال توسط قلعه نویی به تیم ملی دعوت شد که مقابل بلغارستان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما مقابل آنگولا بازیکن ترکیب اصلی بود.او حضور در تورنمنت اردن  در مهرماه را از دست داد اما حالا برای دو بازی پیش روی تیم ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان به تیم ملی دعوت شده است.

کریمی در پست 6 رقبای شاخصی دارد و اگر قلعه نویی با دو هافبک دفاعی بازی کند شانسش برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر خواهد شد.همچنین اگر میلاد سرلک و محمد کریمی هم به اردوی جدید تیم ملی اضافه شوند او  رقیبان بیشتری خواهد داشت اما چنانچه مصدومیت دیگری نصیبش نشود، می‌تواند به خاطر میدانداری‌اش در مرکز زمین و اعتماد به نفسی که دارد یکی از گزینه‌های اصلی قلعه‌نویی برای فهرست نهایی تیم ملی در جام ملتها باشد.

21458/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها