آخرین اخبار
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بمب نقل و انتقالات پرسپولیس بهتر است یا سپاهان؟
بازدید:۵۰۸
صد آنلاین| از مهمترین نقل و انتقالات سال گذشته، تغییر مدافعان راست دو تیم پرسپولیس و سپاهان بود.
کد خبر : ۵۲۹۷۳

وقتی رامین و دانیال پیراهن عوض کردند!

به گزارش صد آنلاین، سپاهان و پرسپولیس امروز در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند که بسیاری از بازیکنان هر دو تیم سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند و این نقل و انتقالات بین دو باشگاه که اغلب بدون صدور رضایت‌نامه و به عنوان بازیکن آزاد صورت گرفته، بازی را حساس‌تر می کند.

 


اما دو بازیکن در این مسابقه بار دیگر تقابل حساسی را مقابل هم تجربه می‌کنند. رامین رضاییان که پس از سالها در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و یکم به فوتبال ایران بازگشته بود، در نیم فصل حضورش در پرسپولیس در کسب قهرمانی ناکام ماند و با این تیم نایب قهرمان شد.

امید قهرمانی برای پرسپولیس در هفته بیست و هفتم و در مسابقه‌ای که به سپاهان باختند از دست رفت و استقلال با فرهاد مجیدی فاتح لیگ شد. در آن بازی رامین رضاییان پیراهن سرخ بر تن داشت و دانیال اسماعیلی‌فر با لباس سپاهان بازی می‌کرد و چند هفته بعد جای این دو بازیکن عوض شد.

حالا یکی از نکات جذاب این مسابقه بار دیگر رقابت میان دو مدافع راست خواهد بود و باید دید کدام‌یک می‌توانند برای تیم‌شان موثرتر کار کنند. دو بازیکنی که دومین فصل حضور در تیم جدیدشان را سپری می‌کنند و بیشتر از گذشته در ترکیب تیم‌شان جا افتاده‌اند.

21458/ف

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟