۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
بازدید:۲۷۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی فارس از کشف و توقیف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۹۵۱

به گزارش صد آنلاین ، سردار رهام بخش حبیبی امروز یکشنبه در یک نشست خبری، اظهار داشت: ماموران انتظامی استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته با ردزنی دو محموله مواد مخدر در عملیات‌های ویژه، هر دو محموله کشف و ۴ دستگاه خودرو توقیف کردند. حاملان این محموله و نفرات اصلی این دو باند نیز دستگیر شدند.

 

 

 


وی همچنین اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷ تن انواع مواد مخدر کشف و ۵۸ باند در این رابطه منهدم شدند. در این راستا ۱۲ هزارو ۶۳۹ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از جمع‌آوری و دستگیری ۶ هزار و ۷۴۶ متعاد متجاهر از ابتدای امسال در راستای اجرای طرح آرامش خبر داد و گفت: ۵۷۲ دستگاه خودرو و ۹۷ موتورسیکلت در این رابطه توقیف شدند.

حبیبی در رابطه با وضعیت امنیت اقتصادی نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۰۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و به مراجع قضایی معرفی شدند. ارزش کالای کشف شده بالغ بر ۷۳۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در خصوص سرقت در سطح شهر شیراز نیز از شناسایی ۴ باند از سارقین و دستگیری ۱۴ نفر خبر داد و گفت: سارقین به ۱۰۶ فقره انواع سرقت شامل ۴۰ فقره سرقت منزل، ۳۰ فقره سرقت باغ‌ها، ۲۷ فقره سرقت به عنف و ۹ فقره سرقت قاپ‌زنی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ارزش ریالی اموال مسروقه را ۲۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

حبیبی در خاتمه سخنان خود با اشاره به حادثه ۴ آبان‌ماه در خیابان چمران شیراز که در پی مسئله‌ای ناموسی بین دو خانواده رخ داد، اشاره و بیان کرد: در این حادثه دو نفر کشته شدند و در عملیات ویژه‌ای، قاتل در یکی از شهرستان‌های فارس شناسایی و صبح امروز در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

4461/ب

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها