۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
بازدید:۲۴۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از شناسایی عامل مزاحمت اینترنتی برای یک شهروند در فضای مجازی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۷۶۳

به گزارش صد آنلاین ، امیر انتظامی‌نیا گفت: در پی مراجعه فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی‌بر ایجاد مزاحمت اینترنتی، تهدید و اخاذی توسط شخصی ناشناس در فضای مجازی پرونده اولیه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس شهرستان لردگان قرار گرفت.

 

 

 

 


 فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: پس از بررسی و اقدامات فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان، متهم پرونده شناسایی شد.

 وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و با اشراف اطلاعاتی، متهم مزاحمت اینترنتی را دستگیر و به دادسرای مربوطه معرفی کردند.

دستگیری سارق مغازه حین سرقت در لردگان

انتظامی‌نیا همچنین از دستگیری یک سارق مغازه حین سرقت در شهرستان لردگان خبر داد و عنوان کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر سرقت از مغازه در شهر لردگان، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بلافاصله ماموران با هماهنگی صاحب مغازه وارد مغازه شده و در یک اقدام ضربتی سارق مذکور را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان لردگان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه و بازجویی به عمل آمده به جرم سرقت اموال مغازه اعتراف کرد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه بلاصاحب در شهرستان لردگان

وی یادآور شد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گرفت.

انتظامی‌نیا بیان کرد: ماموران بخش منج و پاسگاه انتظامی قلعه مدرسه با گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و پیگیری مستمر موفق شدند ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را در این حوزه استحفاظی کشف کنند که در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

پلیس لردگان سارق احشام را دستگیر کرد

وی ادامه داد: در پی سرقت احشام در یکی از روستاهای توابع شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ لردگان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی سرنخ‌های به جامانده و با به کارگیری منابع و مخبرین و اقدامات فنی نهایتا هویت را شناسایی و با دستور قضایی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به یک فقره سرقت احشام اعتراف و روانه زندان شد.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها