۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
پیام ویدئویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان برای نوجوانان ایران

پیام خاص امیر قلعه نویی برای این ستاره های تیم ملی

بازدید:۲۳۶
صد آنلاین | سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی برای نوجوانان ایران در اولین مسابقه از جام جهانی زیر 17 سال آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر : ۵۲۷۴۰

قلعه‌نویی، امیدوار به حماسه‌سازی مقابل برزیل

به گزارش صد آنلاین ، تیم نوجوانان ایران که به رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال رفته، امروز در اولین مسابقه مقابل تیم برزیل به میدان خواهد رفت؛ به همین خاطر چند ساعت قبل از این دیدار امیر قلعه‌نویی در یک پیام ویدئویی برای شاگردان حسین عبدی آرزوی موفقیت کرد.

 


قلعه‌نویی در این پیام جالب می‌گوید: «سلام به شیرمردان تیم نوجوانان ایران، امروز قرار است شما در تاریخ فوتبال ایران حماسه‌ساز باشید. بحث من بحث بردن نیست. بحثم درباره کیفیت و همیت و غیرتی است که باید در زمین با درایت آقای حسین عبدی انجام بدهید.»

سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران پیام خود را با این جمله به پایان برد: «برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و مطمئنا آینده متعلق به شماست.»

امیر قلعه‌نویی در ماه‌های حضور در راس کادرفنی تیم ملی بزرگسالان ایران همواره به تیم‌های ملی پایه اهمیت ویژه‌ای داده و تعامل مناسبی را با سرمربیان این تیم‌ها و به خصوص تیم نوجوانان برقرار کرده است. او با حسین عبدی، سرمربی تیم زیر 17 سال ایران، نیز بارها جلسه گذاشته و حالا امیدوار است در جام جهانی این رده سنی هم موفقیت حاصل شود.

گفتنی است تیم ایران که در جام جهانی زیر 17 سال با برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا همگروه شده، امروز از ساعت 15:30 به وقت تهران اولین بازی‌اش را با زردپوشان برزیل برگزار خواهد کرد.

 

21584/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها