آخرین اخبار
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
بازدید:۳۷۶
صد آنلاین | رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از تولید انبوه همبرگرهای دست ساز و غیربهداشتی در یک کارگاه فاقد مجوز و در یک باب منزل مسکونی در اصفهان خبر داد.
کد خبر : ۵۲۳۸۰

به گزارش صد آنلاین ، سیداکبر حسینی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید انبوه همبرگرهای دست ساز و غیربهداشتی در یک کارگاه فاقد مجوز و در یک باب منزل مسکونی، به همت تیمی از کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان و کارشناسان مرکز بهداشت شماره ۲، کارگاه تولید همبرگر دست‌ساز غیرمجاز کشف و پلمب شد.

 

 

 


وی افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که فردی سودجو در یک کارگاه به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به تولید همبرگر کرده که با هماهنگی و اخذ دستور ورود به کارگاه از طریق مرجع قضائی و با همکاری مامورین کلانتری و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شماره ۲ شهرستان، به محل مراجعه و پس از ورود، بالغ بر ۷۰۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیربهداشتی و غیرمجاز از جمله، سنگدان فله بدون هویت، چربی بدون هویت و همبرگر آماده به همراه مواد رنگ دهنده کشف شد.

حسینی ادامه داد: پس از بازرسی به عمل آمده، نسبت به معدوم‌سازی فرآورده‌های خام دامی دارای شرایط ارگانولپتیکی نامناسب و فاسد اقدام و مقدار قابل توجهی همبرگر غیربهداشتی و غیرمجاز دست‌ساز و بسته‌بندی شده، برای تعیین تکلیف نهایی ضبط و فرد متخلف به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: تامین امنیت و ایمنی غذایی افراد جامعه خط قرمز دامپزشکی بوده و با متخلفان به صورت قانونی و با جدیت برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی، مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها