آخرین اخبار
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
بازدید:۲۲۷
صد آنلاین | دبیر کل سازمان ملل در اظهاراتی ضمن اشاره به آمار بالای شهدای غزه عنوان کرده که تاکتیک‌های رژیم صهونیستی در این منطقه کاملا اشتباه است و هر چه سریع‌تر باید متوقف شود.
کد خبر : ۵۲۳۱۰

به گزارش صد آنلاین ، «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد گفته است که تعداد جان باختگان فلسطینی در غزه در جنگ رژیم صهیونیستی با حماس نشان می‌دهد که چیزی در عملیات نظامی این رژیم «به وضوح اشتباه» است.

 

 

 


به گزارش «پولیتیکو»، گوترش در جریان کنفرانس «رویترز نکست» سخنرانی و در باب جنگ ویران کننده غزه عنوان کرد: وقتی به تعداد غیرنظامیان فلسطینی که در عملیات‌های نظامی اسرائیل جان باخته‌اند، نگاه می کنیم، چیزی کاملا غلط و اشتباه به چشم می‌خورد.

اظهارات گوترش در حالی مطرح می‌شود که بر طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، بیش از ۱۰ هزار نفر از جمله هزاران کودک در عملیات وحشیانه و تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی علیه حماس که اکنون وارد دومین ماه خود می شود، به شهادت رسیده‌اند.

گوترش خاطر نشان کرده که دیدن تصاویر وحشتناک از نیازهای شدید بشردوستانه مردم فلسطین، منافع رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند. او هشدار داد که این رژیم باید بداند این موضوع به هیچ عنوان به جایگاهش در ارتباط با افکار عمومی جهانی کمکی نمی‌کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، روز چهارشنبه هزاران فلسطینی از مناطق پرجمعیت شمال غزه فرار کرده‌اند و در چنین شرایطی متحدان رژیم صهیونیستی بر این رژیم فشار وارد می‌کند تا غیرنظامیان را در نظر بگیرد و با برقراری آتش‌بس موافقت کند.

تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون فلسطینی تحت تاثیر عملیات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه گذشته آواره شده‌اند و از محل زندگی خود در غزه فرار کرده‌اند. با این حال رژیم صهیونیستی هیچ یک از این موارد را در نظر ندارد و مدام بر این نکته تاکید می‌کند که جنگ را تا زمان نابودی کامل حماس ادامه می‌دهد.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها