آخرین اخبار
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
بازدید:۲۱۸
صد آنلاین | رییس پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال ۴۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به علت تخلف و جرائم گوناگون با بیش از ۳۶ میلیارد ریال اعمال قانون در گنبدکاووس توقیف شدند.
کد خبر : ۵۲۳۰۷

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ مسعود بارانی در گنبدکاووس اظهارکرد: در هفت ماه امسال تعداد ۴۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که تخلف و جرائم مختلفی را مرتکب شده بودند توسط ماموران پلیس راهور توقیف شدند که از این تعداد ۴۱۳ دستگاه خودرو سواری و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت است.

 

 

 

 


وی تصریح کرد: تخلف این خودروها و موتورسیکلت‌ها کشف حجاب، عدم رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، انجام حرکات نمایشی خطرناک ، آلودگی صوتی و دیگر موارد  است.

رئیس پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مجموع این خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده بیش از ۳۶ میلیارد ریال اعمال قانون شدند. 
وی ادامه داد: در روزهای گذشته ماموران پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس سه دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه پراید و دو دستگاه پژو را به علت  تخلف‌های مکرر انجام تخلفات حادثه‌ساز، عدم رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی توقیف کردند.

بارانی گفت: پس از استعلام از مرکز اجرائیات از خودروها مشخص شد هر یک از خودروها بیش از ۳۰ میلیون ریال جرائم خلافی دارند که هنوز پرداخت نشده‌ است.

رئیس پلیس راهور شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: همچنین  یک دستگاه خودروی پراید که با انجام تخلفات حادثه‌ساز توسط ماموران پلیس راهور توقیف شده‌بود ، مشخص شد ۲۱۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده دارد و این خودروها پس از توقیف به پارکینیگ منتقل شدند.

4461/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها