آخرین اخبار
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
بازدید:۳۷۴
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش که در نقاط مختلف شهر تبریز عربده‌کشی و قدرت‌نمایی می کردند، خبر داد.
کد خبر : ۵۲۱۹۲

به گزارش صد انلاین ، علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم  توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

 

 


باین مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد این افراد با استفاده از چاقو و قمه و ایجاد راهبندان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و متواری شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد هشت نفر اراذل و اوباش را که یکی از آنان زن بود، دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

محمدی با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد،گفت: از این افراد دستگیر شده تعدادی قمه و چاقو کشف و تعداد دو دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان به افراد هنجار شکن، اراذل و اوباش هشدار داد و تاکید کرد کرد: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرکس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کند با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.

پایان پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
پدافند مرکز تهران فعال شلیک کرد | ویدئو