۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
بازدید:۲۰۹
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۰ نفر سارق دستگیر شدند.
کد خبر : ۵۲۱۷۷
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کاظم صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو به مدت سه روز در تمامی شهرستان‌های استان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به مرحله اجرا گذاشته شد. 

 

 

 

 


رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس در این طرح 20 سارق  شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات پلیسی متهمان دستگیر شدند که در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به 33 فقره سرقت خودرو در سطح استان اعتراف کردند. 

وی با اشاره به تداوم این طرح تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

صادقی به مالکان خودرو و موتورسیکلت توصیه کرد: از پارک خودرو و موتورسیکلت در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری کرده و  از رها کردن خودرو بدون قفل فرمان، پدال و یا گاهی با گذاشتن سوئیچ بر روی آن پرهیز کنند. 

دستگیری یک باند سارق در شهرستان سرایان 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان نیز از دستگیری یک باند سارق احشام و موتورسیکلت با کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

 سرهنگ مهدی شکوهی‌راد، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت احشام و موتورسیکلت در سطح شهرستان سرایان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرایان با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی باند 5 نفر سرقت احشام و موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان را طی چند عملیات جداگانه دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به 8 فقره سرقت احشام و موتورسیکلت در سطح این شهرستان اعتراف کردند که سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

شکوهی‌راد خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می‌رود ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

4461/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها