۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
بازدید:۵۲۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح محله محور و شناسایی و دستگیری فردی که با شیوه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
کد خبر : ۵۲۰۰۶
 

به گزارش صد آنلاین ، محمد مهدیخانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در حین اجرای طرح محله محور شناسایی فردی که به شیوه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

 

 


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات به موقع این متهم را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی و رمالی می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان ابهر با اشاره به شگرد کلاهبرداری متهم که با طالع‌بینی و فال‌گیری ، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آن‌ها پول زیادی دریافت می‌کرد گفت: سوءاستفاده از باورهای دینی مردم و همچنین برقراری روابط دوستانه از شگردهای وی بود که در بازرسی از محل کار متهم تعداد زیادی کتاب رمالی کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی گفت: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوءاستفاده می‌کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند و در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه این افراد با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

4461/ی

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها