۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
مرکز نوآوری ربات انسان‌نما در چین تاسیس شد
بازدید:۱۱۷۰
به گزارش صدآنلاین، یک مرکز نوآوری ربات انسان نما در پایتخت چین ایجاد شده است تا عرضه فناوری و صنعتی شدن ربات های انسان نما را سرعت بدهد.
کد خبر : ۵۱۹۲۷

رکت مرکز نوآوری ربات های انسان نمای پکن که بطور رسمی در منطقه توسعه اقتصادی- فناوری پکن ثبت شده، بطور مشترک توسط شرکت هایی ساخته شده است که ربات های کامل، اجزای اصلی آنها و مدل های بزرگ ربات ها را می سازند.

 

این مرکز، پلتفرم های اصلی سخت افزاری و نرم افزاری را می سازد و روی حل کردن مشکلات کلیدی صنعت مانند سیستم کنترل عملیات و سیستم عامل منبع باز تمرکز خواهد کرد که باید فورا حل شوند.

 

«سو گوبین» (Su Guobin) معاون اداره اقتصاد و فناوری اطلاعات پکن گفت: پکن دارای یک پلتفرم ملی بازرسی و آزمایش ربات و یک کمیته فنی استاندارد ملی ربات است و بزودی صندوق توسعه صنعت ربات را راه اندازی خواهد کرد. همچنین، پکن در حال ساخت یک مرکز پردازش مشترک است که به پردازش و ساخت ربات خدمات می دهد.

 

براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، این کشور تلاش خواهد کرد تا یک سیستم نوآوری اولیه را با تعدادی از شرکت های کوچک و متوسط ایجاد کند که در بازار ربات های انسان نما تخصص دارند و دارای فناوری های پیشرفته هستند. همچنین، چین سعی دارد دو تا سه شرکت ربات های انسان نما با نفوذ جهانی را تا سال ۲۰۲۵ راه اندازی کند.

123456

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها