آخرین اخبار
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
بازدید:۲۲۱
صد انلاین | سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر از پلمب سه کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر : ۵۱۹۱۵

به گزارش صد آنلاین ،  مهدی تاج ‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیر مجاز که در حال تولید انواع دستگاه و ادوات حفاری غیر مجاز مانند تراکتور، ادوات حفاری و ... بودند با دستور قضایی پلمب و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

 


وی ادامه داد: پیش از این نیز یک کارگاه دیگر تولید ادوات حفاری غیرمجاز توسط این اداره کشف و توقیف شده بود.

سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر افزود: این واحدهای تولیدی غیرمجاز با تلاش شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی و به همت کارشناس حقوقی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آقگل شهرستان ملایر پلمب شد.

وی از توقیف ۱۱ دستگاه انواع ادوات حفاری غیر مجاز در این شهرستان گفت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از حفاری حدود ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان جلوگیری شده است.

تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: با انسداد ۵۸ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان، بیش از ۸۸۵ هزار متر مکعب از مصرف غیر مجاز آب زیرزمینی این شهرستان جلوگیری شده است.

وی طول انسداد این تعداد چاه غیر مجاز مسدود شده در سال جاری را بیش از یک‌هزار هزار ۵۷۹ متر عنوان کرد و افزود: از ابتدای شروع پروژه تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی ۶۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان با حجم آب صرفه‌جویی شده ۳۰ میلیون ۱۷۸ هزار متر مکعب پر و مسلوب‌المنفعه شده است.

سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر از نصب ۴۲ دستگاه انواع کنتور بر روی چاه‌های مجاز در سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود: تا پایان سال تعداد نصب کنتور بر روی چاه‌های مجاز به ۸۲ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ۴۰ درصد از چاه‌های مجاز در این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده‌اند که بیشترین تعداد نصب کنتور بر روی چاه‌های کشاورزی این شهرستان است.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها