آخرین اخبار
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
بازدید:۳۷۳
باشگاه استقلال حدود 7.5 درصد از قرارداد فصل گذشته تعدادی از بازیکنان خود را پرداخت کرد.
کد خبر : ۵۱۷۰۸

دریافتی بازیکنان ناراضی استقلال، کمتر از بقیه

به گزارش صد آنلاین ، پس از آنکه باشگاه استقلال هفته گذشته از اسپانسر خود مبلغی را دریافت کرده بود، صبح روز بازی با شمس آذر توانست 10 درصد دوم از مبلغ قراردادهای اعضای تیم را پرداخت کند اما در این میان برخی از نفرات مانند رضاوند و مهدی پور دریافتی نداشتند.

 


این موضوع حتی با واکنش رضاوند نیز همراه شد و او مدعی بود بخاطر اینکه حاضر به کسر قراردادش نشده، مبلغی به حسابش واریز نشده است که علی خطیر نیز در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد تصمیم باشگاه بر این بوده که واریزی مرحله اول اسپانسر در اختیار بازیکنانی که با باشگاه همکاری کرده بودند، قرار بگیرد.

پس از آن، مدیرعامل استقلال اعلام کرد روز شنبه مبلغی نیز به حساب بازیکنانی که روز مسابقه دریافتی نداشته اند، واریز خواهد شد که اکنون مشخص گردیده مبلغ واریزی جدید حدود 7.5 درصد از مبلغ قرارداد این نفرات بوده است و به عبارت دیگر آنها رقمی کمتر از سایرین دریافت کرده اند.

باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند از طریق منابع مختلف این تفاوت رقم را جبران کرده و میزان دریافتی بازیکنان را به یک اندازه برساند و کل اعضای تیم 20 درصد از مبلغ قراردادهای خود در فصل جدید را دریافت کنند.

2156/ت

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها