آخرین اخبار
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
بازدید:۲۸۲
صد آنلاین | اسامه حمدان، از رهبران حماس روز شنبه در سخنانی گفت که آمریکا و رئیس آن شخصا مسئول هدف قرار گرفته شدن غیرنظامیان در باریکه غزه هستند.
کد خبر : ۵۱۲۸۶

به گزارش صد آنلاین ، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه گفت که از شکست دادن اشغالگران در نبرد کنونی اطمینان داریم.

 

 

 


وی در ادامه سخنانش گفت: «اشغالگران تا کنون نتوانسته‌اند هیچ دستاورد نظامی بدست بیاورند و تا کنون صدها نفر از نظامیان اشغالگر کشته و مجروح شده و مقامات رژیم صهیونیستی از اعلام اعداد و ارقام واقعی خودداری می‌کنند».

حمدان اضافه کرد: «اشغالگردان به 105 نهاد درمانی حمله کرده و پنج بیمارستان را از خدمت خارج کرده و در حالی که جهان شاهد تجاوزات اشغالگران بوده، هیچ کاری انجام نمی‌دهد».

این مقام ارشد جنبش حماس گفت: «فلسطینیان هرگز متقاعد نخواهند شد که بدون پایان اشغالگری، صلح به دست آید».

وی اضافه کرد: «بیمارستان‌ها در غزه از درمان تعداد زیادی از مجروحانی که به این بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند درمانده شده‌اند  و تاکید داریم آن چیزی که از گذرگاه رفح به عنوان کمک‌های بشردوستانه وارد می‌شود حداقل نیاز مردم ما را تامین نمی‌کند».

حمدان گفت: «آمریکا و رئیس آن، شخصا مسئول هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در نوار غزه هستند و خواستار فشار بر آمریکا برای توقف آن چیزی که علیه ملت ما انجام می‌شود، هستیم».

این مقام حماس به موضع گیری کشورهای عربی نیز اشاره کرد و گفت: «موضع رسمی کشورهای عربی رسمی بوده و در سطح جنایت‌هایی که انجام میشود قرار ندارد».

وی از همه ملت‌ها خواست به تظاهرات و اعتراضات خود و تحریم تمام طرف‌هایی که به حمایت از اشغالگران می‌پردازند، ادامه دهند.

جنایات رژیم صهیونیستی امروز برای بیست و نهمین روز متوالی از حملات تجاوزکارانه به نوار غزه، با حملاتی علیه بیمارستان‌ها، مساجد و منازل مسکونی ادامه یافت؛ اشغالگران مخازن آب، ژنراتورهای برق، ایستگاه‌های انرژی خورشیدی و حتی کشتی ماهیگیران را هم هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت غزه با اعلام اینکه جنایات امروز رژیم اشغالگر منجر به شهادت ۲۳۱ فلسطینی دیگر شده، گزارش داد: شمار شهدا در غزه به ۹۴۸۸ نفر رسیده است؛ ۷۰ درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

4461.س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها