آخرین اخبار
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
بازدید:۳۷۳
صد آنلاین | تساوی دقیقه آخری پرسپولیس مقابل صنعت نفت غیر از اینکه موجب از دست رفتن صدرنشینی این تیم شد یک اتفاق ویژه در خود داشت؛ دریافت 2 گل در یک مسابقه که کمتر از تیم یحیی گل محمدی به خاطر داریم.
کد خبر : ۵۱۱۶۶

دو گل خورده پرسپولیس، یک اتفاق بعید

به گزارش صد آنلاین پرسپولیس مقابل صنعت نفت دو گل خورد و پیروزی مهمی را از دست داد .اتفاقی که برای تیم یحیی گل محمدی خیلی کم رخ داده است.

 


یحیی گل محمدی فصل قبل ساختار دفاعی تیمش را ترمیم کرد و با کمترین گل خورده و استحکام خط دفاعی قهرمان سه گانه شد. گل محمدی فقط در لیگ بیست و یکم شرایط نابسامانی در خط دفاعی داشت و قبل از آن نیز به استحکام دفاعی تیمش به عنوان یک اصل برای موفقیت تاکید داشت و با در نظر گرفتن این مهم به سوی اهداف بزرگش پیش می‌رفت.

پرسپولیس اما مقابل صنعت نفت آبادان تیم چهاردهم جدول در تهران و مقابل هواداران خودی دو گل خورد که اتفاقی نادر برای این تیم به حساب می‌آید. پرسپولیس در دومین مقطع سرمربیگری یحیی گل‌محمدی فقط در 15 مسابقه دو گل دریافت کرده است که بیشترین تعدادش مقابل استقلال رخ داده که در سه مسابقه بوده است. تیم او همچنین دو بار مقابل سپاهان و دو بار نیز در مصاف با آلومینیوم اراک دو گل دریافت کرده است. نکته اینکه از 15 مسابقه‌ای که پرسپولیس در آن دو گل دریافت کرده 6 بازی را باخته که دو بار آن مقابل آلومینیوم اراک اتفاق افتاده اما هیچ وقت در چنین شرایطی به استقلال نباخته است.

همچنین طبق آمار از این 15 مسابقه که تیم یحیی دو گل در یک بازی خورده چهار بار در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاده که آخرین بار در  بازی فصل جاری مقابل النصر عربستان در تهران بوده است. اولین بار نیز مقابل االشارجه امارات چنین اتفاقی رخ داد اما بی‌شک تلخ‌ترینش مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی رخ داد که پرسپولیس قهرمانی آسیا را از دست داد.

1256/ق

ضعیف‌ترین تیمی که پرسپولیس در یک مسابقه دو گل از آن تیم دریافت کرده ون پارس اصفهان بوده است. مسابقه‌ای که سال گذشته در یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد و در نهایت بازی به پنالتی رفت تا سرخ‌ها به لطف درخشش بیرانوند از این بازی سخت عبور کنند.

همچنین پرسپولیس در دومین دوره مقطع سرمربیگری یحیی گل محمدی فط از دو تیم سه گل دریافت کرده است. اولینش مربوط به باخت سه بر صفر مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 و بازی در شهر ریاض است. دومی هم به تاریخ 25 مرداد سال 1399 مربوط می‌شود که تیم یحیی در هفته بیست و نهم لیگ سه گل از گل گهر دریافت کرد. مسابقه‌ای که در سیرجان برگزار شد و در نهایت به تساوی 3-3 انجامید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟